اسلایدر

دبویشی در رادار چلسی
هواداران چلسی

پس از این که چلسی اجازه ی خروج بوسینگوا را صادر کرد،آن ها باید به دنبال جانشینی با کیفیت برای وی باشند

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،با این که برانیسلاو ایوانویچ و فریرا می توانند در این پست بازی کنند،به نظر می رسد که آبراموویچ و دیمتئو به دنبال بازیکنان بزرگ تری برای این پست هستند.جاه طلبی های این دو عامل این امر شده است.چلسی در فصل آینده به دنبال افتخارات بزرگی میدود که در مسیر رسیدن به آن ها بازیکنان بزرگتری نیز نیاز دارد.

 

بنا به گزارشات فراوان، گرگوری ون در ویل اولین گزینه ی آبی ها برای پست دفاع راست بود و بارها اعلام شده بود که مقصد بعدی این بازیکن 24 ساله چلسی خواهد بود.اما در روزهای اخیر گزارشاتی مبنی بر علاقه ی وافر بنفیکا به ون در ویل و صحبت های باشگاه پرتغالی با آژاکس بر سر انتقال او به گوش می رسید.

 

با این حال عملکرد ون درویل در یورو هرگز به چشم نیامد.البته این چیزی است که باید در مورد اکثر بازیکنان هلند در یورو 2012 گفت.مدافعی که در این رقابت ها خوش درخشید کسی نبود جز متیو دبویشی فرانسوی.

 

به نظر می رسد که یکی از خریدهای چلسی برای فصل جدید دیبویشی باشد.او با عملکرد خوب خود در یورو همراه با تیم ملی فرانسه همه را شگفت زده کرد.وی تا به امروز یکی از ارکان اصلی تیم ملی فرانسه در یورو می باشد.

 

دبویشی هم تیمی سابق ادن هازارد در لیل فرانسه است.شاید آمدن هازارد به چلسی سبب انتقال دبویشی 26 ساله به استمفوردبریج شود.اشلی کول نیز در بازی که همراه با تیم ملی کشورش با فرانسه داشت،مشتاق سبک بازی این بازیکن شده و شاید دبویشی را به دیمتئو پیشنهاد دهد.این مدافع فرانسوی چیزی در حدود 6 میلیون پوند ارزش دارد و اگر چلسی او را بخواهد باید این مبلغ را به لیل پرداخت کند.
 

باشگاه های چلسی و نیوکاسل خواهان این بازیکن ملی پپوش فرانسوی می باشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 27 خرداد 1391برچسب:دبویشی در رادار چلسی,
ارسال توسط مصطفی بختیاری